تحریک بازیکنان پرسپولیس با تماشای کامبک ماندن اوسمار در پرسپولیس قطعی نیست استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس پیکان حریف غیر منتظره برای نکونام ویدیو گل مسی به آتلانتایونایتد(۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ...
سرخط خبرها

رقابت حسینی و مظاهری در استقلال به لیگ بیست و یکم کشید| رضاییِ بدشانس!

  • کد خبر: ۷۹۰۰۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
رقابت حسینی و مظاهری در استقلال به لیگ بیست و یکم کشید| رضاییِ بدشانس!
با تداوم حضور رشید مظاهری در استقلال بار دیگر باید در لیگ آتی شاهد رقابت این دروازه‌بان با سید حسین حسینی برای تصاحب دروازه استقلال باشیم.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان که یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد اما گفته می‌شد امکان جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، با انتشار پیامی حرف آخرش را در این خصوص به زبان آورد و به صورت تلویحی خبر از قطعی شدن حضورش در استقلال داد.

از طرفی هم سید حسین حسینی نیز در استقلال ماندنی است و این دو گلر همچنان در فصل بیست و یکم هم باید به رقابت خود در بازی‌های لیگ برتر ادامه دهند.

قطعاً دست فرهاد مجیدی هم برای بازی گرفتن از این دو بازیکن باز خواهد بود اما در این میان پای یک نفر سوم هم به وسط کشیده شده که شرایط فعلی می‌تواند او را از رقابت دور و یا دائماً نیمکت نشین کند.

علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان فصل گذشته پیکان یکی از خرید‌های استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود. او که سال گذشته در ۱۷ مسابقه درون دروازه پیکان ایستاد و عملکرد خوبی هم داشت، در شرایطی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ملحق شد که تصور می‌شد از بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری یک نفر این تیم را ترک کند.

حالا، اما شرایط برای رضایی بسیار سخت شده است؛ چرا که سیدحسین قراردادش را تمدید کرد و ماندنی شد و رشید مظاهری نیز اعلام کرده قصدی برای جدایی از جمع آبی‌ها ندارد.  

به نظر می‌رسید اگر حسینی و مظاهری در استقلال باقی بمانند، رضایی تصمیم جدیدی بگیرد و برای بازی کردن به تیم دیگری بپیوندد، اما این دروازه‌بان جوان خودش در اظهارنظری اعلام کرد علاقه‌مند است در استقلال بماند، حتی اگر گلر چهارم این تیم باشد!

حالا رضایی جوان با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر است و کارش را جلو می‌برد، اما او خودش هم می‌داند که کار سختی برای رسیدن به ترکیب آبی‌ها دارد. این دروازه‌بان اگرچه به واسطه سن و سالش می‌تواند برای آینده آبی‌ها دروازه‌بان خوبی باشد، اما در لیگ بیست و یکم شرایط سختی برای بازی کردن خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->